Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Jenny - 19 maj 2015 19:16

  Häääj på er alla läsare!  

Jo, idag ska ni ''träffa'' en av mina mest konstiga kompisen...   Hon är läskig och skrämmer mig... Asså jag var hemma hos henne igår, och då körde vi lite yoga, wii och masage. Normalt, men hör på detta:    Ni vet inte vad hon gjorde med mig på massagen... Asså jag låtsades sova för det var så skönt, men sen...   Så började hon röra vid min bröst... Och jag e en tjej.. Liksom    Asså det e ändå konstig att hon gör d... (jag låg på mage) Och lite senare... Så flytta hon händerna till min underdel... ASSÅ JÄVLA LEBB!   Och tafsade där med?!?!?! Och så låg på mig som om hon var en kille och vi hade jävla sex-.-   Jag kunde knapp andas så flyttade på mig men låtsades ändå vara sovande   Det var dumt gjort, för hon forsatt tafsa på mig... Asså HALLÅ! VEM GÖR SÅ?!   Ja, liksom...eh...WHAT THE FUCKING HELL?!  Nu börjar jag känna mig konstig när jag är med henne... Och jag tänker det hon gör hela tiden typ...   Hon ha sett för mycket anime... Och vissa Japanska anime bruka innerhålla sexcen. Och jag tror hon härmar de på serierna   Så, behövde bara få mig ut det.


Också, msp, nja, ha funderat på lite nya smink. Men e nt säker på om ja ska köpa... Asså skulle passa bra med sh, önske eller present. Liksom jag e pank just nu...     Slösade för mkt på min andre gubbe: espeon the dark ( vet dåligt namn, men döm mig inte för det... )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards